Καταληκτική Ημερομηνία Δήλωσης Συμμετοχής: 
Τετάρτη, Νοέμβριος 10, 2021

Σίγουρα η αλλαγή καριέρας σε αυτές τις ηλικίες απαιτεί δύναμη και αποφασιστικότητα. Όχι μόνο γιατί έχεις να αντιμετωπίσεις τις δικές σου ανασφάλειες και φόβους, αλλά και γιατί το περιβάλλον σου πιθανόν να μη δει την αλλαγή θετικά.

Το skywalker.gr στο πλαίσιο της δέσμης πρωτοβουλιών του «Βγαίνουμε Μπροστά» διοργανώνει την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021 στις 13:00 διαδικτυακά σεμινάριο Online #JobDay με θέμα «Αλλαγή καριέρας μετά τα 45+».

Το Online #JobDay «Αλλαγή καριέρας μετά τα 45+», έχοντας έναν διαδραστικό χαρακτήρα, μέσα από case studies και ερωτήσεις θα βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους να δουν την περίπτωσή τους με ρεαλισμό, καταγράφοντας και ζυγίζοντας όλα τα συν και τα πλην.

Το Π.Τ.Α.Α. (Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής) και η Περιφέρεια Αττικής στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Ψηφιακού Εγγραμματισμού» (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020») διοργανώνουν κύκλους Δωρεάν Διαδικτυακών Σεμιναρίων (webinars) για την ενημέρωση επαγγελματιών, στελεχών της δημόσιας διοίκησης αλλά και του ιδιωτικού τομέα, επιχειρηματιών, μελών οργανώσεων του τρίτου τομέα αλλά και όλων των πολιτών, σχετικά με υπηρεσίες – εργαλεία, μεθόδους – τακτικές για την ασφαλή και αποτελεσματική χρήση του διαδικτύου.

Κατά τη διάρκεια των διαδραστικών αυτών Webinars εξειδικευμένοι συνεργάτες του Π.Τ.Α.Α. απαντούν (μέσω στοχευμένων παραδειγμάτων) στις πιο απλές αλλά και πιο σύνθετες ερωτήσεις του κοινού όπως:

  - Πως προστατεύουμε τα προσωπικά μας δεδομένα στο διαδίκτυο;

  - Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε το Gov.gr; (Ηλεκτρονική Έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης & Εξουσιοδότησης, Ενεργοποίηση Άυλης Συνταγογράφηση).

  - Πως χρησιμοποιούμε το e-banking για ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές;

Ένας ολοκληρωμένος εκπαιδευτικός κύκλος σεμιναρίων περιλαμβάνει τις παρακάτω οκτώ (8) Θεματικές Ενότητες:

  1. Βασικές Δεξιότητες για την χρήση του Διαδικτύου

  2. Διαδικτυακές Απάτες, Προστασία Ψηφιακών Συσκευών, Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

  3. Αξιοποίηση Ηλεκτρονικών Ψηφιακών Υπηρεσιών

  4. Εκτέλεση Ηλεκτρονικών Τραπεζικών Συναλλαγών (e-banking)

  5. Εκτέλεση Ηλεκτρονικών Αγορών και συναλλαγών (e-commerce)

  6. Ψυχική Υγεία, Εθισμός στο Διαδίκτυο

  7. Ικανότητα αναζήτησης, Διαχείρισης, Οργάνωσης και Αρχειοθέτησης πληροφοριών

  8. Ιατρικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο και Κίνδυνοι

Η συμμετοχή στα Webinars είναι ανοικτή σε όλους και η παρακολούθηση τους δεν απαιτεί καμία προηγούμενη γνώση, εμπειρία, εξοικείωση του συμμετέχοντα σε θέματα διαδικτύου.

Με την ολοκλήρωση του κάθε Webinar οι συμμετέχοντες θα λάβουν σχετική βεβαίωση παρακολούθησης. Διακριτή βεβαίωση παρακολούθησης θα δοθεί σε όσους παρακολούθησης έναν πλήρη σεμιναριακό κύκλο (και τα οκτώ webinars).

email: info@digitalliteracy - Facebook: DigitalLiteracy

Για δηλώσεις συμμετοχής παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτηση στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://forms.gle/mXygaGMTaTSYXrtDA

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα info-points που λειτουργούν στο πλαίσιο του έργου σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα:

 

 

Στην Ανατολική Αττική

Βασίλης Καραούζας
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Το Π.Τ.Α.Α. (Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής) και η Περιφέρεια Αττικής στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Ψηφιακού Εγγραμματισμού» (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020») διοργανώνουν την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021 (έναρξη 19:00) δωρεάν Διαδικτυακό Σεμινάριο (webinar) με θέμα «Διαδικτυακές Απάτες, Προστασία Ψηφιακών Συσκευών, Προστασία Προσωπικών Δεδομένων» και προσκαλούν τους γονείς και πολίτες της Αττικής, στελέχη του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, καθώς και επαγγελματίες, επιχειρηματίες, όπως και μέλη οργανώσεων του τρίτου τομέα.

Κατά τη διάρκεια του διαδραστικού αυτού Webinar εξειδικευμένοι συνεργάτες του Π.Τ.Α.Α. συζητούν με τους συμμετέχοντες και απαντούν σε ερωτήσεις αναφορικά με μεθόδους και εργαλεία αντιμετώπισης των κινδύνων του Διαδικτύου (π.χ. Διαδικτυακές Απάτες, Ψεύτικα Profile), την προστασία των ψηφιακών συσκευών (π.χ. κωδικοί πρόσβασης, χρήση antivirus) αλλά και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Η συμμετοχή τόσο στο συγκεκριμένο Webinar (όσο και στα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν) είναι ανοικτή σε όλους και η παρακολούθηση τους δεν απαιτεί καμία προηγούμενη γνώση, εμπειρία ή εξοικείωση του συμμετέχοντα σε θέματα διαδικτύου.

Με την ολοκλήρωση του κάθε Webinarοι συμμετέχοντες θα λάβουν σχετική βεβαίωση παρακολούθησης. Διακριτή βεβαίωση παρακολούθησης θα δοθεί σε όσους παρακολουθήσουν έναν πλήρη σεμιναριακό κύκλο (και τα οκτώ webinars).

Για δηλώσεις συμμετοχής στο Webinar της 27ης Οκτωβρίου παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZckc-6pqz4iGdalclq9NgFOKGvwignCVC8X

Για την διασφάλιση του διαδραστικού χαρακτήρα του σεμιναρίου οι θέσεις είναι περιορισμένες. Με την υποβολή της φόρμας θα λάβετε στο e-mail σας τον σύνδεσμο μέσω του οποίου θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση

Δίκτυο Υπολογιστή Laptop - Δωρεάν εικόνα στο Pixabay

 

 Για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop).

 

Το Πρόγραμμα άνοιξε στις 7 Σεπτεμβρίου 2021 για να υποδεχθεί αιτήσεις επιχορήγησης από νέες κατηγορίες δικαιούχων. Ο Γ κύκλος αφορά αποκλειστικά πολύτεκνες οικογένειες και οικογένειες με παιδιά ΑΜΕΑ που πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

(α)    Οι οικογένειες είναι ήδη δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ του έτους 2020 της 2ης ή 3ης εισοδηματικής κατηγορίας. Έχουν δηλαδή υποβάλει αίτηση για το έτος 2020 (με καταληκτική προθεσμία τον Ιανουάριο του 2021) και έχει εκδοθεί για αυτούς αντίστοιχη εγκριτική πράξη, ενώ το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημά τους κυμαίνεται από 6.001€ - 15.000€.

και ταυτόχρονα

(β1)  έχουν 3 ή περισσότερα εξαρτώμενα τέκνα (περιπτώσεις πολύτεκνων),

είτε

(β2)  έχουν εξαρτώμενο τέκνο το οποίο είναι ήδη δικαιούχος επιδόματος ΟΠΕΚΑ για άτομα με αναπηρία, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της περ. ε της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 4520/2018 (περιπτώσεις ΑΜΕΑ).

Από τα παραπάνω εξαρτώμενα τέκνα δικαιούνται voucher όσα έχουν γεννηθεί κατά τα ημερολογιακά έτη 1996 έως και 2016  και σπουδάζουν σε μία από τις επιλέξιμες για το Πρόγραμμα βαθμίδες εκπαίδευσης.

Αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται από τους δικαιούχους του Γ’ κύκλου του προγράμματος έως και την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021.

https://digital-access.gov.gr/plirofories/plirofories-gia-promitheftes

https://digital-access.gov.gr/plirofories/eggrafa-programmatos

 

 

Η ActionAid στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος INTERNISA, πραγματοποιεί ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδεύσεις για γυναίκες ηλικίας 18-35 ετών, που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν το επαγγελματικό τους προφίλ. Οι εκπαιδεύσεις θα γίνουν σε συνεργασία με τον οργανισμό Socialinnov.

Στόχος των εκπαιδεύσεων είναι η ενίσχυση των ψηφιακών και οριζόντιων δεξιοτήτων των συμμετεχόντων. Επιπλέον, οι συμμετέχουσες θα έχουν την ευκαιρία για πρόσβαση σε πλατφόρμα διασύνδεσης με επιχειρήσεις.

Οι εκπαιδεύσεις θα γίνουν δια ζώσης στην ελληνική γλώσσα, με παροχή του απαιτούμενου υλικοτεχνικού εξοπλισμού.

Θα διαρκέσουν 5 ημέρες συνολικά (5, 6, 12, 13 και 15 Οκτωβρίου) και με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Η εκπαίδευση περιλαμβάνει ενδεικτικά ενημέρωση για προγράμματα όπως:

  • Google

  • Microsoft Teams και Outlook

  • Microsoft Word και PowerPoint

  • Forms

  • Canva

  • Trello

  • Minecraft

Η δήλωση συμμετοχής λήγει την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου και απαραίτητη είναι η προεγγραφή.

Για εγγραφή πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

INTERNISA (eventora.com)

Πληροφορίες:

Υπεύθυνη Υλοποίησης κα Αναστασία Σιδερά

email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Πελάτες - Γ.Κ. ΤΟΥΦΕΚΟΥΛΑΣ ΕΤΕ

ΚΔΗΦ «Η Παμμακάριστος»: 4η Τροποποίηση Ανοικτής Πρόσκλησης της Πράξης με MIS 5002641

Με την υπ' αρ. πρωτ. 3992/18-4-2017 απόφαση ένταξης της ΕΥΔΕΠ Περιφέρειας Αττικής, εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και στο ΠΕΠ Αττικής η Πράξη με τίτλο «ΚΔΗΦ του Ιδρύματος για το Παιδί η «ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ»». Η πράξη αφορά στη δωρεάν παροχή υπηρεσιών ημερήσιας φροντίδας και παραμονής σε 75 ωφελούμενους για χρονικό διάστημα 6 ετών.

Το Ίδρυμα για το παιδί «Η Παμμακάριστος» δημοσιεύει την 4η τροποποίηση της Ανοικτής Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με σκοπό την κατάρτιση λίστας επιλαχόντων υποψήφιων που θα κληθούν, σε περίπτωση αποχώρησης ενός ή περισσότερων εκ των 75 συνολικά υφιστάμενων ωφελούμενων της Δομής, να καλύψουν την κενή θέση. Η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων είναι εφικτή έως και την (ημέρα) 24/09/2021.

 

Λοιπά σχετικά αρχεία:

Ο ΟΑΕΔ σε συνεργασία με τη Google, σας προσκαλεί να λάβετε μέρος στο πρόγραμμα κατάρτισης για τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή, για 4.000 ανέργους.

 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη δωρεάν διαδικτυακή σύγχρονη κατάρτιση σε βασικές αρχές επιχειρηματικότητας, διάρκειας 35 ωρών και  αποτελείται από 10 εκπαιδευτικές ενότητες 3.5 ωρών η καθεμία.

Πιο συγκεκριμένα θα μάθετε μεταξύ άλλων:

  • ●       πώς να διαχειρίζεστε καθημερινά μια εταιρεία,
  • ●       πώς να παρουσιάζετε και να προωθείτε διαδικτυακά τη μελλοντική σας επιχείρηση αλλά και
  • ●       πώς να χτίσετε το δικό σας επιχειρηματικό πλάνο μέσα από εξειδικευμένα μαθήματα από επαγγελματίες της αγοράς.

Για την αποτελεσματικότερη κατάρτισή σας, θα δημιουργηθούν μικρότερες ομάδες.

Ανάλογα με την ομάδα στην οποία βρίσκεστε θα ενημερώνεστε για τις ακριβείς ημερομηνίες και ώρες των μαθημάτων.

Κάθε ομάδα θα έχει συνολική διάρκεια μαθημάτων 2 εβδομάδων.

Οι πρώτες ομάδες θα ξεκινήσουν τα μαθήματα στις 25 Οκτωβρίου και όλες οι ομάδες θα έχουν ολοκληρώσει τα μαθήματα στα μέσα Δεκεμβρίου.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος κατάρτισης (παρουσία σε τουλάχιστον 8 από τις 10 διδακτικές ενότητες) θα λάβετε βεβαίωση παρακολούθησης από την Google.

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής:

  1. 1. Ενεργό δελτίο ανεργίας.
  2. 2. Ηλικία έως 45 ετών.
  3. 3. Απόφοιτοι τουλάχιστον δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  4. 4. Γνώσεις Αγγλικής επιπέδου Β2 γλωσσομάθειας (πιστοποιητικό ή βεβαίωση αποδεκτή από το ΑΣΕΠ).

 

Ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτήσεων: 20/09/2021

Ημερομηνία λήξης υποβολής αιτήσεων: 3/10/2021

Η υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου www.gov.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/psephiakes-dexiotetes/dorean-programma-katartises-gia-te-demiourgia-neon-epikheireseon-ste-psephiake-epokhe

 

Πληροφορίες σχετικά με τη διατήρηση της ιδιότητας του ανέργου κατά τη διάρκεια παρακολούθησης προγραμμάτων κατάρτισης, μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: https://www.oaed.gr/diaterese-idiotetas-anergou-kai-programmata-katartis-1. Σημειώνεται ότι για τους εγγεγραμμένους ανέργους που συμμετέχουν σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης ή κατάρτισης διάρκειας έως έξι (6) μηνών, χωρίς να λαμβάνουν εκπαιδευτικό επίδομα, δεν απαιτείται να συντρέχει η προϋπόθεση της περ. α' και παραμένουν εγγεγραμμένοι στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις των περ. β' και γ'.".

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα κατάρτισης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τον ιστότοπο του Οργανισμού www.oaed.gr, ή να επικοινωνούν στο email:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου και ώρα 23:59, λήγει η προθεσμία για την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων ανέργων για τον Β΄ κύκλο του προγράμματος του ΟΑΕΔ που θα δώσει τη δυνατότητα σε νέους ανέργους να αποκτήσουν πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Η επαγγελματική εμπειρία θα διαρκεί 6 ώρες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα για 6 μήνες και ο ΟΑΕΔ θα καταβάλλει στους ασκούμενους 550 ευρώ μηνιαία καθαρή αποζημίωση (25 ευρώ ημερησίως για 22 ημέρες εργασιακής εμπειρίας).

Η δράση απευθύνεται σε εγγεγραμμένους ανέργους ηλικίας έως 29 ετών, που έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα κατάρτισης στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) τουλάχιστον 50 ωρών και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κλάδους (κύριους ή δευτερεύοντες) οικονομικής δραστηριότητας με συνάφεια στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή διαθέτουν τμήματα μάρκετινγκ.

Στο επόμενο διάστημα θα ανακοινωθεί η ημερομηνία έναρξης υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων των επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, εντάσσονται στο πρόγραμμα ανάλογα με το προσωπικό τους, ως εξής:

Επιχειρήσεις με Προσωπικό έως

Ανώτατος Αριθμός Ωφελουμένων

άτομα

1

1-3 άτομα

2

4-9 άτομα

3

10-19 άτομα

4

20-30 άτομα

6

31-50 άτομα

10

άνω των 50 ατόμων

25% του απασχολούμενου προσωπικού

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη εργοδότη στο πρόγραμμα είναι να μην έχει προβεί σε μείωση του προσωπικού του κατά τη διάρκεια ενός μήνα πριν από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.

Το πρόγραμμα, του οποίου ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 16.500.000 €, συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με χρηματοδότηση από την Πρωτοβουλία για την Απασχόληση των Νέων (ΠΑΝ).

Για τη Δημόσια Πρόσκληση και για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα https://www.oaed.gr/proghramma-apoktisis-erghasiakis-empeirias-ghia-5000-anerghoys-neoys-ilikias-eos-29-etwn-bkyklos

Δείτε εδώ το Δελτίο Τύπου (pdf)

Από 1η Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για την κάλυψη 2.090 θέσεων ειδικών κατηγοριών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα

 

Από 1η Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για την κάλυψη 2.090 θέσεων ειδικών κατηγοριών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα

Δημοσιεύθηκαν οι 14 προκηρύξεις του ΟΑΕΔ που αφορούν σε προστατευόμενα πρόσωπα του Ν. 2643/1998

Από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Ξεκινά την Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου 2021 η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στις 14 αρμόδιες Πρωτοβάθμιες Επιτροπές του ΟΑΕΔ που προβλέπονται από τον ν. 2643/98 για την κάλυψη περίπου 2.090 θέσεων από ανέργους/ες ειδικών κατηγοριών που υπάγονται στις προστατευτικές διατάξεις του νόμου (άτομα με αναπηρία και συγγενείς τους, πολύτεκνοι, τρίτεκνοι κλπ.). Η διαδικασία θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου 2021.

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που πρέπει να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι καθώς και οι διαδικασίες για την υποβολή της αίτησης  διορισμού στις προσφερόμενες θέσεις εργασίας στον ευρύτερο δημόσιο τομέα περιγράφονται αναλυτικά στις 14 προκηρύξεις που δημοσιεύθηκαν σήμερα από τις κατά τόπο αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ.

Οι 2.090 θέσεις έχουν παρακρατηθεί – όπως προβλέπεται από το νόμο- από το σύνολο των θέσεων που έχουν εγκριθεί για τη στελέχωση των δημόσιων υπηρεσιών, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου που προσλαμβάνουν προσωπικό μέσω ΑΣΕΠ.

Η διαδικασία:

Όσον αφορά στα απαιτούμενα τυπικά προσόντα, οι υποψήφιοι παραπέμπονται μέσω των προκηρύξεων του ν. 2643/1998 στην αντίστοιχη προς κάθε θέση προκήρυξη του ΑΣΕΠ που ήδη έχει εκδοθεί. Για την εξυπηρέτηση των προστατευομένων, στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) βρίσκονται αναρτημένα το έντυπο της αίτησης, το σχετικό ΦΕΚ καθώς και οι προκηρύξεις των 14 αρμόδιων Επιτροπών και οι διευθύνσεις τους.

Η υποβολή των αιτήσεων από τους/τις υποψηφίους/ιες θα γίνει αποκλειστικά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα 2643.services.gov.gr (στην οποία οδηγείται ο χρήστης και μέσω της διεύθυνσης 2643.yeka.gr )

Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθούν (κατόπιν ραντεβού) ή να αποσταλούν ταχυδρομικά στις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, όπως περιγράφεται αναλυτικά στις σχετικές προκηρύξεις.

Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για τις θέσεις που έχουν προκηρυχθεί για μία μόνο κατηγορία προστασίας, για μια κατηγορία προσωπικού (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) και μόνο σε μία προκήρυξη. Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των δικαιολογητικών είναι η 11η Οκτωβρίου 2021.

Σημειώνεται τέλος ότι η τελευταία φορά που προκηρύχθηκαν θέσεις εργασίας με τη διαδικασία που ορίζει ο Ν. 2643/1998 ήταν το Δεκέμβριο του 2014. Με το Ν. 4765/2021 η συγκεκριμένη αρμοδιότητα μεταφέρεται στο ΑΣΕΠ που θα είναι στο εξής ο φορέας υλοποίησης των διαδικασιών πλήρωσης των θέσεων που μπορούν να καλυφθούν από ανέργους ειδικών κατηγοριών.

Δείτε εδώ την Ανακοίνωση

Πατήστε εδώ για περισσότερα links και πληροφορίες Ειδικές Κοινωνικές Ομάδες - ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (oaed.gr)

Τέλος των διακοπών Φωτογραφίες Αρχείου, Royalty Free Τέλος των διακοπών  Εικόνες | Depositphotos®

 

Σε αναδιανομή των αδιάθετων δελτίων για τα προγράμματα κοινωνικού, ιαματικού τουρισμού και εκδρομών και θεάτρου, που πραγματοποιούνται μέσω της Αγροτικής Εστίας, προβαίνει η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ.

 

Η διαδικασία ξεκίνησε σήμερα Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου και δικαιούχοι στην αναδιανομή είναι:

  • Όλοι όσοι κληρώθηκαν και δεν παρέλαβαν τα δελτία τους μέχρι  31/8/2021.
  • Όλοι όσοι υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής στα παραπάνω προγράμματα και δεν κληρώθηκαν.

 Η αναδιανομή θα γίνει με σειρά προτεραιότητας προσέλευσης στα ΚΕΠ.

 

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέχουν τα εξής:

Στα προγράμματα Κοινωνικού - Ιαματικού τουρισμού και  Εκδρομικού τουρισμού σημαντικό ρόλο παίζει η σειρά προτίμησης και η πρώτη επιλογή στην αίτηση συμμετοχής.

Αν για παράδειγμα δικαιούχος είχε επιλέξει ως πρώτη επιλογή το πρόγραμμα του Κοινωνικού τουρισμού,  αλλά κληρώθηκε στο πρόγραμμα του Εκδρομικού τουρισμού και δεν έχει εκτυπώσει το δελτίο του μέχρι τις 31/8/2021, επιτρέπεται να συμμετάσχει με σειρά προτεραιότητας στο πρόγραμμα του Κοινωνικού τουρισμού.

 

Αν κάποιος δικαιούχος είχε επιλέξει ως πρώτη επιλογή το πρόγραμμα του Ιαματικού τουρισμού και δεν κληρώθηκε σε κανένα τουριστικό πρόγραμμα ή κληρώθηκε στο πρόγραμμα του Ιαματικού ή Κοινωνικού ή Εκδρομικού τουρισμού και δεν έχει εκτυπώσει μέχρι 31/8/2021 το δελτίο του, συμμετέχει με σειρά μόνον στο πρόγραμμα του Ιαματικού τουρισμού. Σε περίπτωση εξαντλήσεως των δελτίων του Ιαματικού Τουρισμού, θα μπορεί και αυτός να συμμετέχει στον Κοινωνικό Τουρισμό (αν και εφόσον το είχε επιλέξει στην αίτηση συμμετοχής του).

Αν κάποιος δήλωσε στην αίτηση συμμετοχής ως πρώτη προτίμηση του το Εκδρομικό πρόγραμμα και κληρώθηκε σε αυτό (ανεξαρτήτως αν έχει εκτυπώσει ή όχι το δελτίο του), δεν μπορεί να συμμετάσχει με σειρά προτεραιότητας σε κανένα άλλο πρόγραμμα εκτός εκείνου του Εκδρομικού προγράμματος.

                                    Σε ποιες ενέργειες πρέπει να προβούν οι δικαιούχοι

Για να παραλάβουν οι δικαιούχοι τα αδιάθετα δελτία του Κοινωνικού-Ιαματικού τουρισμού θα πρέπει να προβούν στις παρακάτω ενέργειες:

Α. Κράτηση δωματίου σε τουριστικό κατάλυμα από τον αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ www.opeka.gr/ agrotiki-estia/ilektronikes_ypiresies/ κατάλογο των συμβεβλημένων τουριστικών καταλυμάτων, από το οποίο ζητείται να τους αποσταλεί επιβεβαίωση της κράτησης (π.χ. voucher).

Β. Από 6/9/2021 και από ώρας  12:00 και μετά, καταχώρηση στοιχείων, σχετικών με την κράτηση του δωματίου (επωνυμία καταλύματος, διάστημα διαμονής) στη σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή, http://apps.ogaservices.gr/apps/index.php/proanaggelia , η οποία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ www.opeka.gr από τους ίδιους τους δικαιούχους ή μέσω ΚΕΠ.

Γ. Μετά από την καταχώρηση της κράτησης του δωματίου στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΟΠΕΚΑ οι δικαιούχοι θα πρέπει να προσέρχονται στο ΚΕΠ αυθημερόν (μετά από 30  λεπτά τουλάχιστον από την καταχώρηση) για να παραλάβουν τα δελτία τους. Σε διαφορετική περίπτωση θα χάνουν τα δελτία τους, τα οποία θα είναι διαθέσιμα ξανά. 

Οι δικαιούχοι παραλαμβάνουν δελτία στα οποία αναγράφονται τα στοιχεία του τουριστικού καταλύματος, στο οποίο έγινε η κράτηση. Τα δελτία ισχύουν μόνο για τα καταλύματα τα στοιχεία των οποίων είναι προεκτυπωμένα επί αυτών. Δελτία που δεν φέρουν προεκτυπωμένα τα στοιχεία της επιχείρησης κατά την εκτύπωση από το ΚΕΠ θεωρούνται άκυρα.

Τα δελτία είναι αυστηρώς προσωπικά και δεν επιτρέπεται να γίνεται χρήση από άλλα πρόσωπα, ακόμη και  αν αυτά είναι μέλη της οικογένειας του/της δικαιούχου.

Για το πρόγραμμα δωρεάν παροχής εισιτηρίων θεάτρου, η σειρά προτίμησης στην αίτηση συμμετοχής δεν επηρεάζει τη συμμετοχή στην αναδιανομή με σειρά προτεραιότητας. Έτσι, μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένων και των κληρωθέντων που δεν παρέλαβαν τα δελτία τους μέχρι 31/8/2021.

Οι κατάλογοι με τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις με τον ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ για όλα τα προγράμματα της Αγροτικής Εστίας, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για τους δικαιούχους, είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ www.opeka.gr (συμβεβλημένες επιχειρήσεις αγροτικής εστίας) και αντίστοιχα (προγράμματα αγροτικής εστίας-πληροφορίες για δικαιούχους).